پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226605
اعتراف عجيب مذاکره کننده با منصوريان از طرف باشگاه انگليسي
تاریخ انتشار : 1395/07/17 09:35:13
نمایش : 1352
فردي که با مربيان ايراني براي پيوستن به تيمي انگليسي گفتگو مي کرد، گفت که مذاکراتش با مربيان ايراني به اين جهت بوده تا به آنها نزديک شود و باب دوستي را باز کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، چند روزي است که موضوع پيشنهاد عليرضا منصوريان از باشگاه هاي انگليسي به موضوع مورد بحث در محافل ورزشي تبديل شده است. مطلبي که خود سرمربي استقلال براي اولين بار بدان پرداخت و پس از آن پرويز مظلومي هم اذعان کرد که اين پيشنهاد براي وي هم آمده است.

 

پس از داغ شدن اين بحث، حالا حراست فدراسيون فوتبال به اين پرونده ورود کرده و طي دو جلسه حضوري از فردي به نام "خ" که با مربيان ايراني براي پيوستن به باشگاه برايتون انگليس مذاکره کرده بود، سوالاتي را پرسيد.

 

فرد مورد نظر در اين جلسات تمام موارد صورت گرفته را بر زبان آورده و در نهايت مشخص شده که مذاکرات اين فرد با مربيان ايراني به اين جهت بوده تا به آنها نزديک شود و باب دوستي را باز کند.

 

نکته ديگر اينکه هيچ کدام از مربيان مطلبي دال بر اينکه اين فرد از آنها خواسته مالي داشته باشد مطرح نکرده اند. اين پرونده همچنان از سوي حراست فدراسيون فوتبال دنبال مي شود.

منبع:کاپ

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html